fbpx

FAQ

Här har vi samlat vanliga frågor som kan uppstå. Om du inte hittar svaret på din fråga här nedan, vänligen kontakta vår support, så hjälper vi dig gärna!

Så fort du har slutfört din beställning, skickas en orderbekräftelse till din email. Får du ingen orderbekräftelse, vänligen kontakta oss på kundservice så kan vi svara på om ordern har gått igenom eller inte.

Vill du stoppa en order eller göra ändringar i den behöver du kontakta vår support. Gör detta så fort som möjligt eftersom vi har en snabb orderhantering. Har paketet redan börjat packas har vi ingen möjlighet att göra några ändringar eller stoppa ordern.

När vi sänder en order så dras pengarna från ditt kort i samband med att vi skickar varan.

När du returnerar en order så sätter vi tillbaka pengarna på ditt kort direkt när vi mottar och kontrollerar varan, det tar i regel 4 bankdagar innan du ser pengarna på ditt konto.

Om du lägger din order innan kl 1800, skickar vi ordern samma dag, förutsatt att varan finns i lager. En normal leverans tar i regel ett dygn, men kan ta upp till 2-3 dagar beroende på vart i Sverige du bor. Bor du i Sundsvall eller norr om Sundsvall skall du räkna med en dag extra, detsamma gäller om du bor på Gotland.

Du kan spåra ditt paket via speditörens trackingnummer. Det framgår av din orderbekräftelse vilken speditör vi har använt samt ditt trackingnummer.

Postnord

Just nu erbjuder vi endast ”Hämta själv” från vårt padelcenter i Upplands Väsby (Johanneslundsvägen 7, 194 61 Upplands Väsby).

Välkommen in till receptionen och visa upp din orderbekräftelse för oss.

Meny

Meny